onsdag 2 november 2011

Bajs-Vaio

Alltså, Sony Vaio måste vinna pris för att vara världens sämsta dator. Har haft min i knappt två år och den krånglar sinnessjukt mycket! Skulle göra en cd-skiva med bilder från bröllopet för att ge åt en kompis (ja, jag är lite seg...över ett år efter bröllopet kom jag ihåg det haha) och det GÅR INTE? Flyttade över bilderna med min externa hårddisk till Lorenzos dator, också en Vaio, och det går inte på den heller? Wtf? Nu går det inte ens att föra över bilder till min dator längre. Hoppas dock att det är högst tillfälligt...jag har inte råd med en ny dator nu!

Anyway. Bilder på huset kommer så fort datorn återhämtar sig. Tills vidare: Förra veckans AFS-event!





Nu ska jag skriva minst en sida på uppsatsen innan det är dags att ens börja tänka på middagen... (som jag egentligen redan funderat klart på, kycklingtacos får det bli!)

2 kommentarer:

  1. Kul att eventet gick bra, men jag har hört rykten om att AFS där i området har en väldigt kompetent president så jag är inte överasskad ;)

    Tänkte också meddela att om du vill så kan du kika in på www.ylva.devote.se, tänkte börja skriva lite så du och resten av familjen vet vad jag pysslar med om dagarna :)

    Kramar från ylva

    SvaraRadera
  2. Men JAG VEEEET jag hatar också VAIO!!! Sämst ju.. Min slår av sig lite då och då, bara för att den känner för det.

    Vad roligt det såg ut på eventet, vill hemskt gärna se bilder på huset också men jag vet ju hur dessa datorer funkar...

    Nåja, hoppas allt är bra annars. Bra att du bloggar ;) Kram

    SvaraRadera