torsdag 28 januari 2010

Torsdag

Mmmm. Paus med frysta mockarutor och kaffe. Jag vet inte varför, men mockarutor är tusen gånger godare när de är frysta. Jag bakade en hel sats förra veckan och nu har jag frysen full! Yes!

Jag lämnade israelen åt sitt festande igår kväll och åkte till Broni för att äta middag på en mexikansk restaurang med Lorenzo. Sen tillbringade vi resten av kvällen med att läsa våra nyinhandlade guideböcker om Indien och Nepal, bröllopsresan börjar ta form nu! Spännande.

Idag stinker lägenheten rök och jag är glad att jag lämnade dörren till mitt rum stängd igår...hur som helst så ska jag plugga lite till, sen är det packning som gäller! Imorgon kväll går första delen av flyttlasset. Kommer förresten vara utan internet i sisådär två veckor sen eftersom de måste komma och installera det i nya lägenheten...ahhh hur ska det gå? Oh well. Nu ska jag lära mig lite mer om alla -ismer i de internationella relationsteorierna,

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar