lördag 9 januari 2010

Happy birthday to me

Idag fyller jag 25. Det känns ganska mycket. Men det känns också som att mitt liv är ganska passande för min ålder...jag ska ju faktiskt gifta mig snart. (Jag kan inte komma över hur konstigt det låter)! Livet är stabilt nu, inte som för 5 år sedan när jag några veckor efter min födelsedag var på väg ut i världen på stora okända äventyr. Nog för att det inte är någon brist på äventyr nu heller, men det är lite annorlunda helt enkelt. Jag är inte ensam längre, nu är vi två...det gör stor skillnad.

Detta kan vara det gångna decenniets bästa låt:

3 kommentarer:

  1. GRATTIS EMMA!!!!:) Jag kan inte riktigt heller komma över hur konstigt det låter, men det ska bli så kuuuuul :D haha. Kan inte riktigt släppa att du är 25! Jag kommer ihåg när du fyllde 15! haha (nu låter jag som en mamma eller möjligtvis mormor men men)

    Men hoppas du haft en jättebra födelsedag!:)

    SvaraRadera