torsdag 7 januari 2010

Planering

Jag är tillbaks i Pavia nu efter en utmattande vecka i Broni. Lorenzos farmor är ganska påfrestande.

Blev akut ressugen nu i dagarna så jag satte genast igång med att planera bröllopsresan! Vi planerar att åka till Indien och besöka lite olika städer där innan vi åker vidare till Nepal för att vandra i bergen i en vecka eller så. Möjligtvis byts vandring i Nepal ut mot vandring i Ladakh i norra Indien men vi får se...vi har ju lite tid på oss att fundera, har inte ens bestämt när vi ska åka ännu...men det är så roligt att planera och drömma! Känner mig superinspirerad att åka på friluftsresor nu också efter Mongoliet, det finns nog inget mer avslappnande än att vandra omkring ute i naturen.



Nu ska jag ta mig iväg för att lämna in förlovningsringen för att krympa den lite, det är nästan så att två av mina fingrar ryms i den nu haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar