torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Sitter och äter en tallrik oatmeal (tack johanna!) och funderar på vad jag ska ge till Lorenzo i födelsedagspresent... Han fyller år på lördag och jag har ingen idé alls vad jag ska ge honom! Hade tänkt köpa biljetter till Muse i Milano men de lyckades han köpa själv förra veckan. Ahhh...

En liten idé har jag förresten, ska ta mig ut på stan i eftermiddag och se om jag har råd bara.

Nu ska jag återgå till pluggandet.



Ps. Var på en jättemysig restaurang igår kväll med Lorenzo, pytteliten med tända ljus på borden och superb mat. Dessutom bjuder de på lite sparkling wine medan man tittar igenom menyn och en liten fruktskål dök upp på bordet också efter maten. Sådant uppskattas! Rätt billigt var det också med tanke på kvaliteten...det känns som att det kan bli en ny favoritrestaurang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar