måndag 2 november 2009

Nästan frisk!




Om man bortser från en fuktansvärd nästäppa så är jag frisk igen, skönt! Tur att det inte syns på bilden hur röd min näsa och överläpp är (arvet från mamma - världens känsligaste hud under näsan...) efter allt snytande.
Jag har satt igång att leta efter en lägenhet till mig och Lorenzo nu, ska gå till några fastighetsmäklare i eftermiddag och se vad de har för hyreslägenheter här i Pavia...satsar på att kunna flytta i januari. Enligt min plan (som går ut på att tillbringa så lite tid som möjligt med den galna israelen) kommer jag nämligen kunna fly till Genova fram tills den 15:e december då vi lämnar lägenheten där, och sedan är jag ju i Luleå mellan 18:e och 29:e. Hoppas bara på att hitta nån fin lägenhet as soon as possible!
Nu ska jag städa badrummet, sen skola...

2 kommentarer:

  1. Haha - jag tror vi alla har fått det arvet från mamma!

    Avis att du kan åka hem till luleå över julen, man kanske inte skulle ha flyttat så långt trots allt :) haha

    SvaraRadera
  2. Haha ja kanske det - rödnäsefamiljen :)

    Åh ja synd att inte du också kommer! Men det blir väl lite spännande att fira en annorlunda jul också?

    SvaraRadera