tisdag 24 november 2009

Mums

Sitter nu i mitt rum i Pavia igen, och mumsar på världens godaste kakor som jag hittade idag på mataffären, små citronkakor som bara smälter i munnen! Det var dock lite onödigt att åka tillbaks hit igår egentligen för jag upptäckte att läraren vi skulle ha lektion med igår, idag och imorgon är på nån konferens någonstans och alltså har ställt in alla lektioner. Yes...så nu är jag sysslolös i tre dagar.

Tänkte i alla fall börja klistra in mina 200 bilder i album, och leta upp ett gym så jag kan börja bygga lite muskler! Var och kikade på ett gym jättenära lägenheten idag men det var lite dyrt så jag tror jag får leta vidare. (Fast om jag tänker på saken så tror jag att jag tjänar på att ha gymmet utanför dörren, då kanske jag faktiskt går dit ibland... Om det är långt bort lär jag ju aldrig ta mig dit, jag är alldeles för lat).

Ska äta lite mer kakor nu, och fundera på vad jag ska göra i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar