torsdag 29 oktober 2009

Sjuk

Såhär pigg är jag just nu:


Tror jag har åkt på en liten influensa...hoppas bara att det inte är en "svinig" sådan, det räcker med den vanliga tack.

Hur som helst så har jag varit på teater ikväll med Lorenzo, det kändes dumt att kasta bort biljetterna som jag köat i två timmar för att få tag på...och det var tur att vi gick, det var en bra föreställning och jättefin teater! Vi satt på en egen liten balkong - jag kände mig typ som Julia Roberts i Pretty Woman (minus den tjusiga klänningen och diamanthalsbandet då...). Nu ska jag sova och försöka bli lite friskare, imorgon åker jag till Genova, där är jag i alla fall säker på att jag kan få vila ut mig ordentligt...inga vilda fester i grannrummet.

Jag återkommer när jag är frisk och tillbaks i Pavia,
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar