tisdag 24 november 2009

Déjà vu

Detta kommer från min gamla blogg, skrivet 2008-02-28:


"En kostymnisse sprang just ifatt mig (ja, han sprang) och tyckte att han skulle få bjuda mig på lunch... jag sa "tack men nej tack". Denna underliga man gav dock inte upp, han tog bussen med mig och tjatade och tjatade om att få lämna sitt nummer till mig "men även om du inte vill gå ut med mig så kan du ringa i alla fall, jag kan typ...sälja en försäkring till dig om du vill"... Till sist sa jag okej, ge mig ditt kort då. Han var nöjd, jag hoppade av bussen och kortet åkte i soptunnan. Vad är grejen med killar som inte fattar när man säger nej?"


Gissa vad som hände i fredags i Genova?
Jo, exakt samma man sprang ifatt mig, och exakt samma scen upprepades. Tycker nästan synd om honom! Dags att byta strategi kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar