onsdag 4 november 2009

Dinnerplans

Okej den där tre timmar långa arabisklektionen var rätt påfrestande för mitt lilla huvud. Skulle vara skönt att krypa ner under täcket nu (även för att det är svinkallt här!) men nej: Jag ska ut och äta någonstans med Lorenzo och några kompisar, och min "sambo" (haha) ska bjuda ett gäng israeliska kompisar på middag så jag tror att det är lika bra att hålla sig undan.

Imorgon kväll åker jag till Genova och stannar nog där hela nästa vecka, vi har ledigt från universitetet här och jag ska medverka i en dokumentärfilm om invandrares integration i Italien (och ja, jag är med för att jag är ett exempel på en väl integrerad invandrare, haha). Sen är det utbildningsmässa också där jag ska jobba åt AFS, och på fredagen tror jag att jag och Lorenzo ska till Rom, han ska jobba och jag ska turista. (Oj vad hektiskt det här lät nu men det blir nog spännande.) Hur som helst så vet jag inte varför jag skriver om allt detta nu för jag lär ju hinna blogga igen innan nästa vecka...


Ska gå och möta Lorenzo nu! Ciao ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar