onsdag 18 november 2009

Rånad

Eller så känns det i alla fall - lämnade in korten från i somras på framkallning och när jag hämtade ut dem höll jag på att svimma när de klämde ur sig priset: 95 euro för 230 bilder! (Och då ska det sägas att de gav mig rabatt, egentligen skulle det ha kostat 110...) Herregud. Jag trodde att jag hade hittat ett billigt ställe då det såg jätteskabbigt ut, men tydligen var det inte så... Jaja. Där får man för att man inte frågar om priset innan!

Kommer få ett riktigt snyggt fotoalbum i alla fall, känns bra att ha ett album som minne från resan och inte bara bilder på datorn.


Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sedan göra lasagne, ska bjuda mina pojkar (Lorenzo och Matteo, min kompis från universitetet i Genova som också flyttat till Pavia) på middag ikväll! Ska titta på tre lägenheter också innan middagen, det blir spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar