fredag 25 februari 2011

Nyinflyttad

Japp, bor nu på ett fint hotell i centrum - SKÖNT med luftkonditionering då det börjar bli varmare och varmare för var dag, och så slipper man ju myggorna också! Sitter nu och pluggar med en stor kopp kaffe - ska intervjua en sufi (eller vad heter det på svenska egentligen? sufi? sufier? sufist? Gah jag blir tokig på att jag inte har stenkoll på svenskan längre...känner mig som Victoria Silvstedt) i eftermiddag, det blir spännande!

Känner verkligen mer och mer för varje dag som går hur mycket jag gillar det här landet. Alla borde åka hit någon gång. Stanna länge så att man hinner komma över den första chocken över kaoset som verkar regera hela landet, och sedan upptäcka allt det som faktiskt gömmer sig under den kaosartade ytan. Som människorna till exempel. Underbara! Jag är verkligen glad över att ha fått chansen att komma tillbaks hit för andra gången på mindre än ett år, det är som att jag ser allt med andra ögon jämfört med första besöket.



Mitt nya rum!

Har egentligen en massa bilder på hotellet, men av någon anledning kan jag inte lägga upp "stående" bilder på bloggen? Så konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar