torsdag 3 februari 2011

India!

Yihoo, det verkar som att mitt visum är klart och på väg hit! Nu känns det som att jag kan ta tag i all planering på riktigt. Har fått en lång lista med personer som jag kan kontakta (allt från pålitliga taxichaufförer till högt uppsatta professorer)när jag väl är på plats i Indien, så nu ska jag sätta igång och schemalägga min vistelse litegrann i alla fall. Svårt att tänka sig att om bara 10 dagar kommer jag vara i Indien igen! I stekande värme dessutom, temperaturen verkar ligga på stadiga 30+... Typ som här (jag höll på att svimma av värmen när den här bilden togs):



Är lite seg idag, var på avskedsmiddag för en av Lorenzos kompisar som ska flytta till England igår kväll och det blev väääldigt sent. Ska ta mig ut en sväng på stan nu i alla fall, skönt med lite frisk luft! Sen ikväll (eller imorgon) ska jag iväg och titta på en bil vi funderar på att köpa till mig - så jag slipper leva isolerad uppe i vårt nya hus :) Kul! Min första bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar