söndag 28 oktober 2012

Smaka lite äpple

 
 

 
 



Den här stora tjejen har precis sovit sin första natt i sitt alldeles egna rum! Det gick hur bra som helst och hon sov från 23 till 6 (7 om man inte räknar med tidsomställningen!) och sen vidare till 9 efter en amning. Jag däremot var uppe och tittade till henne typ sjuttifem gånger under natten... navelsträngen är inte helt avklippt ännu, haha.

Har just insett att nästan alla Barcelonabilder är på Chiaras kamera. Ska se till att få dem skickade till mig!

3 kommentarer:

  1. Altså är det bara jag eller hon inte lite lik mig?? Inser att det mest troligt är dig hon är lik och att jag är lite lik dig, men ändå haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo men ibland när hon gör vissa miner har jag faktiskt också tänkt att hon liknar dig! Definitivt en Erikssonbebis i alla fall, hon liknar inte Lorenzo speciellt mycket alls (förutom på ögonfransarna och ögonbrynen då kanske)...

      Radera
  2. Mittenbilden var ju bara underbar! :-)

    SvaraRadera