söndag 7 oktober 2012

Lucky girl

Jag känner mig lite lätt otursförföljd denna vecka. Körde totalt vilse två gånger på väg till ridningen, och ja, fredagens äventyr har jag ju skrivit om. Inatt var det dags igen... Hade fått Alice att somna helt utan krångel vid 21.30, och nån timme senare gick vi också och lade oss...för att alla tre vakna 04.30 av ett tjutande inbrottslarm. Vårt tjutande inbrottslarm. Som tur var var det inget inbrott utan bara det där jäkla larmet som spelade oss ett spratt, men ändå...vi fick nog alla tre en smärre hjärtattack. Sen hade vi en klarvaken bebis på lekhumör som fick ligga i sin säng i mörkret och babbla = ingen av oss sov förrän klockan 7 då hon äntligen blev lite trött och somnade efter en amning.

Jag vaknade innan 10 och var så kaffesugen att jag steg upp. Alice och Lorenzo sover fortfarande såhär 40 minuter senare! Får nog väcka dem snart för vi ska iväg och fira Lorenzos bror som fyller år.

Men btw...klockan 04.30 när larmet gick hade Alice inte vaknat en enda gång sen 21.30?! Vad har hänt med terroristen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar