fredag 21 september 2012

Träniingsväääärk

 Första ridlektionen gick alldeles utmärkt, även om jag är ganska ringrostig. Fick byta häst efter 10 minuter för "oj, du kan ju rida...då får du en lite piggare häst". Haha...det tackade jag för då mina ben höll på att dö av att driva på den stackars slöisen jag fick först. Hoppträning är det som står på schemat under hösten. Än så länge hoppar jag inte över mer än pyttesmå hinder - tekniken är inte vad den varit, men det tar sig nog! Tjejen som har stallet är hur gullig som helst och det är individuella lektioner (eller ibland med en eller två ryttare till om man är på samma nivå), så det känns superbra.

Idag har jag ont överallt. Precis överallt.

Men jag har sovit gott i alla fall! Alice bestämde sig för att ge sin trötta mor en sovnatt så hon vaknade bara vid 3 för att äta och sen sov hon till kvart i åtta!

Nu ska jag försöka boka hotell i Barcelona...jag och skruttan ska ta oss dit om några veckor för att hälsa på moster Chiara som fortfarande inte träffat Alice. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar