måndag 2 april 2012

Lunedì

Tiden går alldeles för fort, det kändes som att jag bloggat igår och så egentligen hade det gått nästan en vecka? Har i alla fall haft en härlig helg! I lördags kom moster Ulrika och morbror Peter på besök, vi åt lunch ute i det strålande solskenet (jag skaffade mig årets snyggaste t-shirtbränna), kollade in huset, och sen åt vi en traditionell middag på Casa Bella. Lorenzo och Peter hann också med en cykeltur på kullarna. Gårdagen ägnades åt sömn och lite shopping, glassätande och inte så mycket annat.

Idag är jag däremot lagom seg då jag knappt sovit alls inatt...bebisen har tydligen bestämt sig för att det är dags att borra ner sig så långt det går i mitt bäcken, och jag kan meddela att det INTE är skönt. Jag tror att det är det där stora huvudets fel... Hur som helst så har i alla fall magen sjunkit ner jättemycket över natten bara! Skönt med lite mindre tryck på magsäcken och revbenen. Ska fotografera magen så fort jag har nog energi för att klä på mig något annat än min pyjamas och kanske sminka mig lite...(misstänker att det inte kommer hända idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar