fredag 20 april 2012

Good news

Glömde ju veckans bästa nyhet! Köket anländer på måndag och installeras under nästa vecka!

Lorenzo lyckades förresten lura mig igår efter att han ringt till affären där vi beställt ugn, kylskåp och diskmaskin för att kolla när de kan leverera allt:

- Ehh...det har blivit ett problem med beställningen, ugnen var inte i produktion längre så det tar minst en månad till innan vi får den.
- Va faaan?! Jamen kylskåpet då? Det finns väl?
- Jo, men jag sa att jag inte vill betala 50€ extra i frakt så de skickar det med ugnen och diskmaskinen om drygt en månad.
- ??
- Ja, vi kan väl använda kylskåpet i lägenheten?
- (Här slog gravidhormonerna till...) MEN ÅHHH tror du seriöst att jag ska springa ut och in och upp och ner mellan köket och lägenheten varje gång jag måste hämta något i kylen?!!
- Hahahahaha
- Fan...du luras eller hur?

Det gjorde han. Alla grejer var leveransklara och vi får dem nästa vecka. FLYT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar