onsdag 4 april 2012

Growing

Bebisen har inte tänkt dra ner på tillväxten tror jag, den ligger fortfarande högt högt upp på kurvan! Drygt 3 kilo idag, så det blir nog utan tvekan en 4-kilosbebis om den väljer att stanna kvar i magen tiden ut. (Men 4 kilo känns helt okej, hade det varit mer än så hade jag nog börjat oroa mig lite...) Så nu ska jag bara vänta och vänta på att den ska bestämma sig för att komma ut.

(Tips till bebisen: Du kan få stanna i två veckor till, sen är det heeeelt okej att komma! Du kommer i så fall få bo i en enrumslägenhet dina första veckor i livet men jag tror inte att du bryr dig...det är ju ändå ganska så mycket större än din nuvarande bostad. Vill du riktigt lyxa till det kan du stanna till början av maj för då får du flytta in i ett jättestort hus när du kommer hem från bb...men jag ser gärna att du tittar ut lite tidigare, för vi börjar bli himla nyfikna på att träffa dig nu!)

2 kommentarer:

  1. Ååh jag blir också himlarns nyfiken på att träffa den lilla!!! Skönt att den är inte enorm i alla fall.. Jag kan inte riktigt fatta att det snart är dags, det har gått så snabbt! :)

    SvaraRadera
  2. Haha jag tycker att det känns som att jag varit gravid i en hel evighet nu! Nu på slutet går det så himla saktaaaa... Men ja, väldigt skönt att den inte är helt enorm. :)

    SvaraRadera