torsdag 26 april 2012

Liberation day

Lorenzo hade en ledig dag igår eftersom det var Italiens frihetsdag, så vi tog det lugnt här hemma. Sopade och skurade i köket med hjälp av Lorenzos föräldrar eftersom köksinredningen monteras idag, vill ju helst inte ha massor av byggdamm under alla möbler. Sen lagade vi en god middag och tittade på film. Milk såg vi...hade aldrig sett den förut. SÅ bra. Kanske får skylla på graviditetshormonerna, men jag storgrät de sista 10 minuterna av filmen, låg seriöst och hulkade i soffan - fick knappt någon luft. (Behöver jag säga att jag längtar tills bebisen kommer och jag kanske får lite stabilare hormoner?)

Ska ta och inspektera köket nu...EXCITING!!!

2 kommentarer:

  1. sv: Haha! tror jag tänker, YES det är dags! ett par ggr om dagen! =) Men alla säger ju att DU VET när det drar igång. Så jahapp..jag har fel varje gång "/

    Och hormonerna lär nog stanna kvar i kroppen tills efter amningen..om du ska amma vill säga =)

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag vet, alla säger att man vet när det börjar, men jag undrar om det verkligen är så, haha...:) Åh ja, hade inte räknat med amningshormonerna...fan, jag kommer aldrig bli normal igen. :P

    SvaraRadera