onsdag 7 mars 2012

Slow

Lite dålig blogginspiration på senaste tiden, det händer inte så mycket just nu...jag läser mest. Och sover. Har i alla fall börjat en kurs på sjukhuset som ska förbereda oss blivande föräldrar inför förlossningen och den första tiden med bebisen, intressant även om lektionerna hade kunnat vara liiite kortare. Tre timmars föreläsning sittande på en hård träbänk är ingen höjdare när man är gravid i åttonde månaden.Vi är jättemånga i alla fall - 30 blivande mammor (och en hel del blivande pappor också), som alla ska föda någon gång mellan mitten av april och mitten av maj.

Arbetet på huset har stått still i ett par dagar, all betong som de hällde in förra veckan måste torka (och det har ösregnat i några dagar så det är ju inte direkt perfekt torkväder...), men nu tror jag de ska sätta igång imorgon igen - våra snygga ljusblå fönsterluckor ska upp! Jag lovar att fotografera så snart de är uppe.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka iväg till Pavia, sista ultraljudet ska göras!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar