torsdag 22 mars 2012

Octo

Nu ska jag slå till och köpa en taklampa till köket för examenspengarna jag fått av världens snällaste farmor och farfar... Den här blir det:



Octo lamp från Secto Design. Den vita kommer passa perfekt i vårt kök (när det väl är på plats)!

Veckan har hittills varit rätt lugn, har varit på föräldrautbildning och fått se lokalerna där bebisen ska komma till världen...spännande. Ett tandläkarbesök har jag också hunnit med, det var ett bra tag sen sist... Tack den som gav mig bra tänder för det var inga större problem som måste fixas! Bara en gammal lagning i en framtand som måste bytas och ett minihål i en visdomstand som ska lagas innan det blir större.

Nu ska jag ta mig upp i huset och inspektera golvläggningen. Stengolven börjar komma på plats!

1 kommentar:

  1. Oj vad kul - det var ju en bra present! kram från mamma

    SvaraRadera