torsdag 1 mars 2012

Graduated

Har fått stränga order av Johanna att blogga, så då får jag väl göra det... (men Johanna, jag kan säga samma sak till dig: BLOGGA!) Har bara njutit av ledigheten de senaste dagarna, efter att äntligen ha tagit min mastersexamen i måndags. Såhär såg det ut:




SÅ skönt att vara klar med studierna. Nu ska jag bara koncentrera mig på den växande magen och på att läsa så många icke-akademiska böcker som möjligt innan bebisen anländer. Leta inredning till huset ska jag också göra förstås. Och ikväll ska vi ut och äta examensmiddag med mamma och pappa - lite senare än planerat men alla våra favoritrestauranger var stängda i början av veckan, och igår var vi på Euroleaguebasket allihopa. Nu ska jag ta mig in i duschen och göra mig redo för kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar