fredag 17 februari 2012

Slapp fredag

Har stickat nästan hela dagen idag och så har jag kört några tvättmaskiner med bebiskläder, är fortfarande lite sjuk så det kändes som en lagom ansträngande aktivitet. Kom på att jag kanske borde anmäla till Skatteverket att jag inte längre bor i Pavia också, så jag har fyllt i och skickat iväg den blanketten...typ ett år efter att vi flyttade. Jag är inte så bra på att komma ihåg sånt där.

Anyway så har bebben riktat in sig på att knäcka mina revben idag. Inte så himla trevligt, jag hoppas att den hittar något roligare att göra snart. Jag föredrar till och med när min urinblåsa får agera studsmatta, det är inte alls lika obehagligt som när något pillrar sig in mellan revbenen!

Ska sticka lite mer nu tror jag, sen blir det fredagsmiddag och Harry Potter med Lorenzo. Fick ju alla Harry Potter-filmerna i julklapp och vi har sett en i veckan den senaste tiden (eller, jag ser på filmen och Lorenzo sover i soffan, han är inget stort HP-fan) - ikväll väntar den sjunde filmen, så snart måste vi hitta något nytt att titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar