onsdag 15 februari 2012

Not a good day...

Vaknade inatt med sprängande öronvärk, sov inte så mycket alls. Åkte till doktorn imorse, väntade i två timmar i ett väntrum fullt med hostande, snörvlande människor (blir jag inte sjuk nu kommer jag nog aldrig mer bli sjuk). Doktorn kunde sedan konstatera att mitt öra är inflammerat, antagligen eftersom jag är konstant täppt i näsan, så nu har jag fått några droppar som förhoppningsvis hjälper.

Fick förresten ett irritationsutbrott på arkitekten igår kväll, hon skickade prover på materialet till köket och ALLT var fel. Jag har i ett års tid sagt att vi vill ha vita skåpluckor och svarta bänkskivor i sten, och vad får vi för  prover? Träfärgade luckor och vit, matt sten till skivorna. Vi måste beställa köket i veckan, annars kommer vi inte få det i tid...men nu har Lorenzo i alla fall pratat med henne och hon ska buda hit nya materialprover. Hoppas det löser sig. Sen blev kvällen mysigare, åt god middag och jag hade gjort en liten alla hjärtans-dag efterrätt!

Nu ska jag få i mig lite lucnh tror jag, magen skriker efter mat som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar