torsdag 9 februari 2012

Mirakel i Milano

Det blev ett litet mirakel igår ändå, Milano vann med 5 poäng över Unics och vi fick se en bra match! (I en halvtom arena, misstänker att det berodde på kombinationen av snö, kyla och att Milan spelade match samtidigt...). Highlights från matchen kan ses här. Fattar inte riktigt hur Unics kunnat vinna alla matcher hittills... eller ja, kanske tack vare deras grymma (bokstavligt talat, han var elak som få och delade ut sparkar lite hit och dit i smyg) center, Jawai. Googla bild på honom så får ni se...eller för tusan, jag googlar och slänger in en bild här. Här ser ni Jawai bredvid Joakim Noah... ingen liten kille direkt.


Seriöst, jag har aldrig sett en så enorm spelare förut. 207 cm och typ...130 kilo? Han stod för kvällens grymmaste block och någon dunk som närapå tog sönder korgen. Anyway, trots denna kille lyckades ju Milano vinna ändå så vi är nöjda.

Idag ska jag ta mig iväg till Pavia och fixa lite saker inför examen, sen kommer arkitekten förhoppningsvis hit och så ska jag och Lorenzo välja färger till alla väggar, målarna sätter nämligen igång om typ 10 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar