torsdag 16 februari 2012

Akrobatbebisen


Bebisen gjorde volter i magen idag när jag ville vila...försökte filma lite för det ser helt sjukt ut när hela magen går i vågor. Vet inte hur bra det syns men jag testar ändå att lägga upp filmen här!

Jag har äntligen fått ett okej av min handledare för uppsatsen så jag ska skriva ut den och binda in den imorgon, finally! Har dock redan fått veta att eftersom den inte är av "experimentell" natur utan jag bara gjort en forskning i existerande litterära källor kommer jag inte kunna få högsta betyg på den, men who cares? Jag vill bara bli klar!

Annars är jag lite halvsjuk fortfarande, känns som att hela mitt huvud är täppt...lock för öronen som gör ont, täppt i näsan och onda bihålor. En bastu hade suttit fint nu...får improvisera, koka upp vatten och köra ett litet ångbad för bara huvudet istället, det borde hjälpa litegrann. Sen blir det en lugn kväll, kanske hyr en film eller nåt. (Har precis upptäckt att man kan hyra film på iTunes!? Superbra ju!)

2 kommentarer:

  1. Haha oj! Trodde inte att det skulle synas SÅ mycket!!!! En liten akrobat :) Grattis till uppsatsen också, vad skönt! Nu närmar det sig :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja visst ser det helt galet ut? Ibland börjar den spjärna emot på ena sidan så magen blir helt sned, ser också ganska knäppt ut. Undrar vad som händer där inne egentligen :)

    Ja, inte länge kvar på min universitetstid nu! SÅ skönt! Jag längtar :)

    SvaraRadera