onsdag 19 oktober 2011

Sjuka drömmar

Jag drömmer ovanligt mycket nu på senaste tiden, helt sjuka drömmar. Nattens dröm tar nog priset i alla fall: Drömde att jag kom på pappa och mamma när de stod och smygrökte cigaretter bakom knuten på huset hemma i Luleå. Jag var så sjukt arg, de fick sig en rejäl utskällning men ändå betedde de sig som små ouppfostrade tonåringar som bara skrattade åt mig och fortsatte puffa på sina cigaretter. Jag var tvungen att skratta högt när jag vaknade, det var så sjukt.

Hoppas jag inte hittar två rökande föräldrar nästa gång jag kommer till Luleå...

Nu ska jag äta mellanmål (i need a pluggpaus), och sen skriva vidare på uppsatsen. Sjukt frustrerande btw, jag skriver och skriver och skriver och ändå känns det som att jag aldrig kommer förbi typ sida...5?
Jag måste bli bättre på att ordbajsa, är alldeles för koncis. Här ska man liksom linda in varenda viktig mening i hundra oviktiga slingrande meningar. Ju längre uppsats, desto bättre. Suck.

1 kommentar:

  1. Hahaha!! Älskar lösningarna till cykeln i inlägget nedan, ska lätt utforska detta mer ;)

    Och drömmen var också fantastiskt roligt... speciellt eftersom jag inte tror det finns en familj som är mer emot rökning än vår? Haha, så sjukt vad hjärnan kan hitta på ibland.

    Och till sist så kan jag säga att jag gärna byter plugg-hjärna med dig då? Jag är nämligen extremt bra på att ordbajsa men inte alls bra på att plocka ut det viktiga ur texten eller att fatta mig kort :P

    SvaraRadera