torsdag 6 oktober 2011

Hungryyy

Sitter och väntar på att min man ska masa sig hem från Rom där han har varit och jobbat idag, så att vi kan ta oss ut och äta lite pizza. I'm hungry. Synd bara att det antagligen dröjer minst en timme innan han är hemma, Milanotrafiken den här tiden på dagen är inte att leka med så det lär ta ett tag innan han anländer från flygplatsen.

Tills vidare fördriver jag tiden på www.damnyouautocorrect.com. Jag skojar inte, jag GRÅTER av skratt. En av mina all-time favourites:


2 kommentarer:

  1. Åh äntligen har du bloggat haha! Jag är också helst besatt av DYAC, hysteriskt roligt verkligen :) Ännu en anledning till att skaffa en iphone haha.... kan ju bli så roligt.

    Hoppas pizzan smakar bra och att ni har det bra!! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa jag instämmer med våran lillasyster - äntligen :D går in här varenda dag och blir lika glad varje gång det finns något nytt att läsa! Och det gäller dig med Johanna! Och ja DYAC är väldigt underhållande ibland haha.

    Hoppas ni har haft en mysig kväll, sköt om er och många kramar från ett väldigt regnigt stockholm!//Ylva

    SvaraRadera