torsdag 13 oktober 2011

Afs-business

Har varit ute på AFS-uppdrag i en massa skolor de senaste dagarna, har träffat hundratals högstadielever som kan bli potentiella AFS-studenter nästa år. Kul! Alltid roligt att vara ute i skolorna. Håller på att planera en stor presentation som jag ska hålla i i slutet av oktober också, har fixat en jättefin lokal i Pavia och hoppas att det kommer många intresserade studenter och föräldrar!

Sen har badhuset i Broni äntligen öppnat igen så nu kan jag börja simma nån gång i veckan. Superhärligt. Skönt att jag inte har så mycket fasta tider nu när jag bara pluggar till uppsatsen också så jag kan simma mitt på dagen när badhuset nästan är tomt.

Igår när jag kom hem för att äta lunch möttes jag förresten av en rolig syn. Alla byggjobbare låg utspridda på gården och sov! De tar verkligen sin lunchpaus allvarligt måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar