måndag 4 april 2011

Workout

Tänkte att jag skulle göra någonting åt min mage som höll på att explodera av all mat från igår så jag gav mig ut på en promenad nu på eftermiddagen. Tanken var "jag går en liten lätt runda här på kullarna bakom huset så jag kanske kan smälta maten". Det gick väl sådär... gick lite fel och har precis kommit in genom dörren efter en lätt liten promenad på drygt en och en halv timme - genomsvettig och knallröd i ansiktet, efter att ha plågat mig själv uppför oändliga sega backar. Fy tusan vad trött jag är nu! Men skönt var det i alla fall, underbart solsken och fin utsikt så jag klagar inte! Ska duscha och sedan sitta ute på gården och stirra på solnedgången tills Lorenzo kommer tillbaks. Behöver ju inte ens fundera på middagen. (Vad vi ska äta? Korv såklart! Vi har ungefär 20 överblivna goda "salsiccior" från igår...som tyvärr inte kan frysas in, då de redan varit frysta...så nu blir det salsiccia morgon, middag och kväll. Och grönsakspaj förstås. Och chokladkaka... Hej foodcoma.).

Det här är vår lilla by (vårt hus syns dock inte på bilden):



2 kommentarer:

  1. Superfin blogg!! och härlig lunch såg det ut att vara :D

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Känner mig faktiskt ganska stolt över att ha lyckats fixa till den med mina ynkliga datakunskaper!

    SvaraRadera