fredag 29 april 2011

Säg "tårta"

Såhär fina blev mina naglar igår! Gillar den här gelégrejen skarpt, det är ju superbra om det nu faktiskt håller i två veckor.


Skrattade så jag fick ont i magen här hemma igår kväll, av två anledningar:
Number one - Lorenzo kan inte säga "tårta". Måste spela in honom, det låter så sjukt kul! Alla "rt"-ljud är svåra, "fjorton" blir till exempel "fjuutton", men "tårta" tar priset. Haha...men cred till honom för att han försöker prata svenska i alla fall!
Numero två - Vi har köpt karaokespelet till vårt Wii. HAHA. Två halvt tondöva människor som sjunger "I will survive". Tur att våra grannar inte bor så nära att de kan höra oss...(hoppas jag i alla fall).

Nu ska jag börja skriva lite på uppsatsen hade jag tänkt. Har ju mest läst fram tills nu, men nu börjar jag känna att jag har nog information för att börja knåpa ihop lite text själv också. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar