måndag 4 april 2011

Sunday

Jag är helt död efter gårdagens grillfest - har aldrig varit med om ett tillstånd av foodcoma som hållit i sig såhär länge förut! Vi överskattade totalt våra gästers kapacitet att vräka i sig mat och handlade alldeles för mycket kött, dessutom hade jag gjort pestopaj med rostade grönsaker till förrätt och en enorm chokladkaka till efterrätt... Det resulterade i att vi verkligen fick trycka i dem och oss själva mat tills vi alla höll på att spricka. Mår lite illa när jag tänker på mat nu. Hur som helst så var det väldigt trevligt att ha alla kompisar här! 17 personer, mellan 2 månader och 80 år gamla (ok, 15 av 17 personer var mellan 25 och 28 år, men anyway). Vädret visade upp sin allra bästa sida också, säkert 25 grader varmt, soligt och lite vind som blåste bort grillröken (hur ofta händer det egentligen?). Jag invigde shortsen för detta år, wonderful.

Idag har jag pysslat lite med bloggen - var så less på det gamla utseendet. Ska försöka plugga lite till uppsatsen i eftermiddag. (Så länge solen håller sig borta tror jag det ska gå bra).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar