fredag 15 april 2011

Fragole


Lyxade till frukosten imorse med färska jordgubbar. Yumm. Planen för dagen: Hämta ut paket på posten, betala en parkeringsbot (fan), plugga, grilla lax och mysa hemma. Är så sjukt trött these days, tror det är pollenallergin. Och kanske det har något med saken att göra att vi satt hemma hos Valentina och Salvatore till halv ett i natt och pratade över några glas Moscato... De har förresten officiellt världens gulligaste treåring som inte ville flytta sig från mitt knä på hela kvällen (tills han somnade och fick bäras till sängen då...), och världens lugnaste lilla bebistjej på 2 månader. Inte ett pip gav hon ifrån sig på hela kvällen! Jag var imponerad. (Är man van vid min lilla gudson som släpper ifrån sig avgrundsvrål så fort han inte har allas uppmärksamhet så är man kanske lättimponerad men ändå...)

Ska ta mig iväg till posten på min fina cykel nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar