tisdag 19 april 2011

Le tasche piene di sassi

Åh jag blir tokig på mig själv när jag inte får någonting gjort. Idag var precis en sån dag. "Slösade bort" flera timmar imorse på att springa mellan olika kontor i Pavia för att söka tillstånd till en rolig grej vi ska ordna med AFS här i maj, utan resultat. SÅ frustrerande. Åt en snabb lunch hemma och försökte sen i en timme att montera ihop en vattenslang som jag ska kunna koppla till kranen i köket (vär gräsmatta håller på att torka ut av den värmebölja som hållit i sig de senaste veckorna)...utan att lyckas. Aarrrgh. Tänkte satsa på pluggandet istället men jag kan inte koncentrera mig här hemma. Imorgon är det biblioteket som gäller! Ska till Milano en sväng på eftermiddagen också för att byta två konsertbiljetter - jag och Lorenzo ska höra Jovanotti i maj och jag lyckades naturligtvis boka ett datum då jag är i Rom... (Tur att jag har en snygg ny mobil med en bra kalender som kan påminna mig om att inte göra såna misstag längre) Som tur är hittade jag en tjej som också bokat fel datum så vi ska byta med varandra!

Den här herren ska vi lyssna på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar