tisdag 29 juni 2010

No sleep

Det är vaaaaaarmt. Mulet, men varmt. Jag ska ta en kalldusch och sen plugga. Colle Val d'Elsa i helgen var bra som vanligt, mycket intressanta föreläsningar och diskussioner, god mat, gott vin, utflykt till Siena, trevliga människor och alldeles för lite sömn.

Denna vecka:

Imorgon - Genova för att försöka få papper på att jag inte är gift ur folkbokföringen där. AFS-möte i Pavia på kvällen med våra blivande värdfamiljer och studenterna som ska åka iväg till hösten år.

Torsdag - Träff med en av mina lärare för att snacka slutuppsats och registrera mitt betyg. Tryckeriet för att fixa häften med alla texter på svenska och italienska till kyrkan. Plugga!

Fredag - Plugga. Mycket. Möjligtvis i en park för att bättra på min bränna...just nu är jag studentfärgad (That is: kritvit).

Lördag - Plugga supermycket. Inshallah blir det även fotboll och grillfest (med tillhörande dopp i poolen) med kompisarna hemma hos Lorenzos föräldrar.

Jag inser att jag inte kommer få sova förrän efter den 19:e juli då jag har sista tentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar