tisdag 1 juni 2010

Cry baby




Det är 30 grader ute. Klarblå himmel. Jag har ett berg av böcker och anteckningsblock vars innehåll ska in i mitt huvud på något sätt, så jag har parkerat mig själv på balkongen. (Eller, bara halva mig för annars dör jag av värmeslag. Måste åtminstone ha ryggen i skuggan).

Igår kväll grät jag ögonen ur skallen när jag tittade på de sista avsnitten av Grey's Anatomy, låg helt seriöst och hulkade storgråtandes i soffan (med mina feta hörlurar på huvudet), Lorenzo kom in och måste ha trott att jag blivit helt galen. Helgen var superbra, Pistoia är en mysig stad, vi bodde på en superfin agriturismo, det var fint väder, vi åt massor av god ost, drack goda viner och sist men inte minst var vi på två riktigt intressanta föreläsningar av Amartya Sen och Oliver Roy.

Ska återgå till pluggandet nu.
Ps. Ser ni hur höga mina pelargoner blivit? (Första bilden) De ser inte kloka ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar