torsdag 24 mars 2011

Springtime

Nu börjar det bli lite ordning i stugan! Bara små problem kvar att fixa. Som att det knappt finns varmvatten i duschen till exempel... Eller att det är så fuktigt här inne att allt som är gjort av papper eller kartong typ löses upp. Ska försöka slå på min vän Igloo (aircon/avfuktare) och se vad som händer!

Det är i alla fall VÅR! Underbart väder som gör att viljan till att sitta inne i ett klassrum och plugga international law sjunker under nollstrecket.

Ikväll ska jag på fancy middag med Lorenzo och några inspektörer, alternativt pizza med AFS-gänget - får se hur det blir. Och nu måste jag sätta fart om jag ska ta mig till Pavia i tid för dagens lektion. (Min bil går helst inte snabbare än typ 80 km/h, går det fortare än så börjar den låta lite ilsket, så jag föredrar att åka i god tid).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar