tisdag 15 mars 2011

Glömde...

...säga att ritningarna till huset ser SUPERBRA ut! Några mindre ändringar ska göras men sen sätter vi igång! Tack Gud för arkitekter i släkten. Hon lyckades klämma in fyra sovrum, tre badrum och 4 rejäla klädkammare på övervåningen, utan att det blir trångt - bara en sån sak liksom? Supersnygga ideer till bottenvåningen också - som en dubbelsidig kamin som man kan se både från köket och vardagsrummet, eller stengolvet i köket som sen återkommer längs väggarna i vardagsrummet. Nu ska vi börja kolla material, snacka ihop oss med ingenjören som ska hålla i bygget och lämna in de färdiga ritningarna hos kommunen för godkännande. Si si!

Det här är mina inspirationsbilder för köket (från elledecor.com). Älskar ställningen över köksön där man kan hänga grejer, och stilen på skåpluckorna:

2 kommentarer:

  1. Hej - spännande med ritningarna!!! Kan man få se dem på ngt sätt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har dem inte på datorn! Hade tänkt scanna in dem men de är så stora så jag får inte in dem i scannern. När de definitiva ritningarna är klara (vi ska träffas på tisdag så nån gång nästa vecka tror jag) tror jag vi kan få dem via mail så då kan jag skicka dem...

    SvaraRadera