onsdag 9 mars 2011

Hemåt

Sista dagen i Dubai, imorgon lyfter planet mot Italien. Skönt, jag saknar min älskling!
Har haft världens lyxdag idag - började med den godaste frukosten någonsin, helt sinnessjukt stor och fräsch frukostbuffé här på hotellet. Sen blev det en välbehövd manikyr på Dubai Mall och en massa butiksspaning (kunde inte hålla mig helt från att shoppa för jag hittade supersnygga byxor inne på Topshop...var tvungen att slå till! Men med tanke på hur många butiker som finns där inne måste jag säga att det gick ganska bra ändå..). Efter en lunch med utsikt över Burj Khalifa promenerade jag tillbaks till hotellet, simmade en halvtimme i poolen och låg sedan och lyssnade på musik i skuggan av en palm. Underbart. Nu ska jag gå tillbaks till Burj Khalifa för att ta lite bilder, hade inte kameran med mig idag... och så tror jag det blir en tidig middag på hotellet.

Längtar tills imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar