fredag 1 oktober 2010

Nyklippt

Jag har klippt mig idag, efter 6 långa månader av utsparande av håret inför bröllopet. Älskar klippningen nu, axellångt med en lång snedlugg och lite uppklippt runt om. Men. Stylingen! Jag vet inte vad som händer här men jag blir alltid sjukt besviken på hur de fixar håret efter klippningen. Idag: Tantkrull. Det såg ut som att håret var en decimeter kortare än vad det egentligen är och ja...det var krulligt. Inte snyggt.(På bilderna har jag hunnit borsta ut det värsta)





Ska hoppa in i duschen innan kvällen så jag kan platta ut lockarna lite... ikväll satsar vi på att ta en runda på "Autunno pavese" - en mässa där ortens vinodlare och ost-/salamiproducenter (och producenter av allt annat ätbart som produceras här runtomkring förstås) samlas så man kan gå runt och provsmaka alla delikatesser. Ser fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar