måndag 25 oktober 2010

Free Willy

Nu vet jag inte om han heter Willy, men grannens hund skulle jag vilja befria. Han tillbringar för närvarande hela dagarna i den pyttelilla trädgården nedanför min balkong ylandes för full hals. Stackarn. Idag ösregnar det dessutom. Fattar inte varför grannen envisas med att aldrig släppa in hunden inomhus?

Tror jag sagt det förr. Jag gillar inte mina grannar (utom tant Alice då som är världens gulligaste). Det här gör inte saken bättre.

Jag har ont i halsen, igen - så nu ska jag vila och se på desperate housewives ett tag innan jag tar tag i pluggandet för uppsatsen. Medan avsnittet laddas upp så ska även jag vara lite desperate och leta boende i Cervinia över nyårshelgen. (Good luck Emma, det lär vara fullbokat sen i juli typ). Skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar