måndag 1 mars 2010

Monday

Nu är jag less på byggarbetet ovanför oss. Det känns som att de bara går omkring och bankar i golvet helt random. Speciellt halv 8 på morgonen. Sen vid 8 blir det oftast tyst så jag undrar vad tusan de håller på med? Typ "jaha oj nu var klockan halv 8 så det är bäst att vi klampar lite så att det inte verkar som att vi inte gör något". Samma nu på eftermiddagen, jag gick hem över lunchen för att ta en liten tupplur (sov typ ingenting inatt). Det var helt tyst när jag kom in i lägenheten så jag var nöjd och hoppade i säng...och just som jag lade huvudet på kudden: BAAAANG! och ett litet sandmoln som trillade ner I MITT ANSIKTE. Har de en dold kamera någonstans eller?

Suck. Jag bytte ut tuppluren mot en megakopp äckligt snabbkaffe (saknar min perkulator som dog i flytten) och nu ska jag iväg till skolan igen. Ikväll blir det i alla fall middag med tjejgänget från skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar