fredag 26 februari 2010

Yogi

Yogan igår var ett skämt, jag trodde jag skulle bryta ihop av skratt... Instruktören, en ung kille, körde yogapositioner i aerobicsfart. Trots den snabba farten skulle man ändå hinna med att andas in och ut i varje rörelse, så vi stod där, viftade på ben och armar och böjde oss hit och dit samtidigt som vi lät ungefär som ett gäng kvinnor som tränar förlossningsandning (vet inte vad det heter egentligen, men jag tror ni fattar). Helt sjukt.
Tror ändå att jag ska testa gymmet (men skippa yogan), de hade ganska billig månadsavgift och det ligger jättenära vår lägenhet så det kan bli bra.

Idag känner jag mig som att jag har huvudet fullproppat med bomull, jag tror att det är det här jäkla dimmiga vädret som gör det. Ska käka lite lunch och ta mig ut på en promenad ändå... eftermiddagen borde ägnas åt plugg så det är väl bara att göra sitt bästa för att rensa ut lite bomull ur skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar