måndag 8 mars 2010

Bloody Monday

Åh jag hatar måndagar. Idag har jag dessutom lyckats bli akut förkyld: Jag mådde superbra i morse när jag vaknade. Gick till universitetet, och efter ca en halvtimme av den första lektionen började min näsa rinna och den har fortfarande inte slutat med det. Svullna ögon och en nysning i minuten får jag också dras med. Underbart. Jag misstänker nån slags allergi, för inte brukar förkylningar smyga sig på sådär? Har i alla fall tillbringat eftermiddagen i soffan med att kolla på tusen avsnitt av Greek och lite SVT play.

Nu har jag förresten precis gjort något väldigt dumt: Rivit ut alla mina kläder på golvet. Tänkte organisera garderoben nu när vi har nya lådor, men jag insåg precis att jag faktiskt inte orkar det just nu... Måste nog lassa in allt i garderoben igen i alla fall, annars kommer stackars Lorenzo få en hjärtattack när han kommer hem från jobbet och ser kaoset här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar