tisdag 1 december 2009

Countdown

Åh vad jag längtar till julen! Jag tror att jag längtar tusen gånger mer för att jag bor här i Italien, de är så dåliga på julstämning här... Enda stället där man kan känna att julen är på väg är uppe i Alperna, vi hade egentligen tänkt åka dit i helgen men det kommer vi inte hinna. Lägenheten i Genova ska tömmas och sen måndag/tisdag (tisdag är helgdag här) blir det julklappsshopping i Milano med familjen Maggi.


Hade vi inte en lite spinkig julgran förra julen??

Hur som helst...tror nästan att jag ska slänga ihop en liten julmiddag på lördag och bjuda mina kompisar. Måste bara åka till Ikea först och se om de säljer glögg!

1 kommentar:

  1. haha fyfasen eriksson-granen forra aret var ju ingenting att hanga i julgranen direkt (hur nu de gar ihop haha)

    Har ar de valdigt bra pa julstamning men hade anda valdigt garna vara i sverige haha :) lite avis ar jag ju pa dej!

    SvaraRadera