måndag 14 december 2009

Addio Genova!

Blev kvar i Genova en extra dag då flyttstädningen var lite mer krävande än jag trodde (i och för sig kan det också berott på att jag efter 4-rätters lunchen hemma hos Andrea i söndags var i djupt food-coma resten av dagen och inte fick något gjort alls...), så jag städade klart idag och tog sedan tåget med Matteo vid halv 8 på kvällen.


Nu är jag trött och i behov av en dusch, så det känns som att ta en dusch och sedan krypa ner i sängen skulle kunna vara en bra plan för resten av kvällen.


Skrattade förresten i typ 10 minuter åt denna bild från engrish.com:


(Super room of B?! Undrar vad som händer där inne. Tiny treatment room låter också spännande. Annat bara läskigt. Oh China...)


Jag är förresten så trött nu att jag inte ens orkar kommentera uppståndelsen här i Italien efter attacken på vår kära premiärminister...tar det en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar