onsdag 13 februari 2013

Yoga och michelingubben

Saltvattnet är äntligen borta ur kranarna, men nu fungerar inte avkalkningsapparaten (det var den som saltade vattnet tydligen). Och tvättmaskinen är helt kaputt. Men det har slutat snöa i alla fall...

Igår var jag på min första yogalektion. Om vi bortser från faktumet att jag blev duschad från topp till tå av en förbipasserande bil som körde genom världens djupaste vattenpöl exakt samma sekund som jag klev ur bilen  i Pavia och alltså fick genomföra lektionen i blöta, smutsiga kläder, så gick det faktiskt oväntat bra. Jag är inte riktigt så stel som jag trodde. Och jag är definitivt inte stelast i gruppen (och det känns väldigt bra). 

Dagens bästa nyhet är i alla fall att Spotify äntligen har kommit till Italien! Sjukt nöjd. 

Här är två bilder från helgen i Megéve. Vi och vår lilla Michelingubbe. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar