fredag 1 februari 2013

Hur trött kan man bli?

MAJOR tandspricknings-issues har vi här. Terroristen sover sämre än sämst (och bara jag får trösta henne på natten, Lorenzo duger inte alls), hon gnager på allt som kommer i hennes väg (gärna på mina nyckelben) och det ser ut som att tandköttet ska explodera snart. Allt detta = trött mamma.

Alice har lärt sig att gå också! Hållandes i mina händer förstås, men hon har liksom fattat hur man gör för att lyfta på knäna och flytta fötterna framåt. Min rygg får lida av allt övande, men hon tycker ju att det är så himla kul så det får jag stå ut med.

Nu är jag dödstrött efter en lång natt och en tuff men rolig hoppträning i dimma och iskall blåst bland en massa lerpölar. Fick hoppa HÖGT och det är så himla roligt, sjukt nöjd att jag börjat rida igen. Nu ska jag bädda ner mig i soffan med terroristen som också ser lite sömnig ut och kolla på Grey's Anatomy tror jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar