onsdag 18 januari 2012

Pluggbubbla

Är helt inne i uppsatsen just nu, måste få klart minst 60 sidor totalt tills på måndag...och nu är jag på 37 så ni kanske förstår stressen. Det är så tråkiiigt att bara sitta hemma och skriva så jag tror att jag smäller av. Men men. Bara att bita ihop och göra det, inte länge kvar nu. Sen blir det slappande, pysslande och en hel massa läsande av VANLIGA böcker! Har inte läst något icke-akademiskt på typ ett år.

Magen växer sakta men säkert (eller, jag tycker den ser ungefär lika stor ut nu som för någon vecka sen men jag tror att den växer ändå) och bebisen varvar jättelugna dagar med cirkusdagar då det känns som att den ska sparka sig ut ur magen.

Förresten så har det blivit jättekallt här helt plötsligt, 8 minusgrader imorse och det är så fuktigt så dimman har frusit till is på gräs, buskar och träd. Allt är liksom täckt i ett vitt täcke. Ganska fint.

Nu måste jag ta tag i pluggandet igen...

1 kommentar:

  1. 60 sidor?!?!?! Är det en hel himla bok du skriver??
    Förstår att du har fullt upp.. Men ett litet önskemål såhär från lillesyrran är en rykande färsk magbild! ;) Du kan se det som en tidig födelsedagspresent...... Hehe. Kram!

    SvaraRadera